Delsum:
    Faktura:
    Frakt og ekspedisjon:
    Ekspedisjonsgebyr:
    Levering kostnad:
    Rabatt
    Moms:
    Totalsum:

    Brukerveiledning

    Forklaring av layoutelementer

    1. Nyhetsteaser 3 stk.
    Det er lagt opp til at noe redaksjonellt innhold kan redigeres og tilrettelegges her.

    2. Responsiv fokusprodukter / nyheter, touch enabled.
    Denne karusellen vil inneholde produkter vi ønsker å utheve.

    3. Søkeboks
    Man kan søke i produktdatabasens produkttitteler.
    F.eks hvis man er ute etter jakke, så kan man få alle jakker opp ved å søke på jakke.

    4. Handlekurv
    Alle produkter som man legger i handlekurven vil legge seg inn her.
    Man kan når som helst klikke seg inn i handlekurven og foreta endringer eller ferdigstille
    bestillingen.

    5. Opprette konto eller Logg inn
    Her kan man klikke for å opprette en ny brukerkonto eller logge inn med en eksisterende konto

    Opprette konto

    Ved å klikke på opprett konto vil man få muligheten til å fylle inn
    fornavn, etternavn, e-postadresse og ønsket passord.
    Kontoen blir opprettet umiddelbart og en velkomstmail blir sendt til
    den utfyllte e-postadressen

    Kontooversikt

    Når kontoen er opprettet vil ditt navn erstatte opprett konto knappen.
    Ved å klikke på navnet ditt vil man ankomme kontooversikten hvor man kan:

    1. Endre kontoinformasjonen som navn, etternavn og passord.
    2. Legge til ny adresse.
    3. Se sine tidligere ordre (ikke illustrert i bildet over)

    Redigere kontoinformasjon

    Ønsker man å endre sitt fornavn, etternavn eller passord ankommer man dette bildet.
    Og foretar de ønskede endringer.

    Redigere adresse / opprette adresse

    Ved å trykke på opprette / redigere ny addresse ankommer man dette bildet.
    Her kan man fylle ut en ny adresse og velge om den skal brukes som standard
    leveringsadresse eller fakturaadresse. Velger man ingen av de vil adressen være en
    tilleggsadresse. F.eks kan man fylle ut og lagre flere sekundære leveringsadresser.

    I adresseboken / adresseoversikten vil man se alle sine lagrede adresser samt velge om
    man ønsker å redigere, slette eller opprette en ny adresse.

    Produktkategori

    Produktkategoriene ligger under logoen horisontalt på den blå/grå menylinjen.
    I bildet ser vi eksempel på produktkategorien gaveartikler.
    Man kan her gå inn på de ulike produktene man ønsker å se nærmere på. For å legge de produktene man ønsker i handelkurven trykker man på "kjøp".

    Produktside

    Inne på produktsiden kan man lese detaljert produktinformasjon, velge antall og legge
    i handlekurven. Produktsiden kan inneholde flere bilder av produktet. Bilder er tilgjengelige i
    bildekarusellen og vises som små “thumbnails” under hovedbildet.

    Handle

    Ved å klikke “Legg i handlekurv”
    dukker et bilde opp som viser
    at produktet legges i handlekurven.
    Samt summering av produktet.
    Man kan også her velge å gå til
    kassen.

    Handlekurv og utsjekking

    Ved å gå til kassen ankommer man handlekurven.
    Her kan man foreta endringer i hva som har blitt lagt i kurven samt fylle ut eller benytte eksisterende adresseinformasjon.
    Man blir presentert med valg, som betalingsmetode og kan velge å legge til en kommentar til ordren.
    Som f.eks haster, eller annen informasjon som er nyttig for at vi skal kunne yte best mulig service.
    Man blir også bedt om å akseptere kjøpsvilkårene før man plasserer ordren.

    Umiddelbart etter at ordren er plassert vil en ordrebekreftelse genereres og sendes på e-post til kontoens e-postadresse.

    Vanlige spørsmål og svar

    Hvordan leveres varene?

    Varene leveres i originalembalasje, pakket i kartong og merket med ordremottakers detaljer.

     

    Hvor lang tid tar det før jeg mottar varene?

    Lagervarene sendes fra vårt lager på Langhus utenfor Oslo innen 2-3 virkedager. Det bør derfor beregnes 4-5 virkedager avhengig av hvor i landet det leveres til.

    Bestillingsvarer har 3-4 uker leveringstid.

     

    Varen jeg mottok var ødelagt når jeg mottok den, hva gjør jeg for å få tilsendt en ny?

    Hvis varen har blitt skadet under transport, ta kontakt med Line Engstrom med ordrenummeret på din bestilling og en forklaring på hva som er galt med varen du har mottatt. Avhengig av skadeomfang og varens verdi vil vi vurdere om vi ønsker varen returnert før vi sender deg en ny.

    Les mer om retur av varer under kjøpsvilkår